ardelltraining.blogg.se

Innehåller allt vad jag tycker och tänker om allt. Men absolut mestadels träning, resultat, tillskott, tips, råd, framgång mm. Men också frågor om råd osv. Har alltid varit pinnsmal, är trött på det och har hittills ökat ca 7 kg...och mer blir det!

Gym, på natten!?

Kategori: Träning

Ja visst är det så, det fick bli ett rejält pass på natten.

Snarare från 23.20-01.10, helt okej, grymt skönt faktiskt, och ändå bra tryck samt energi!
Det trodde jag inte, jag var så seg efter jobbet, trött i hjärnan och kände att snart kommer gäsparna, men men se på fan ;)

Min vän Marcus, som jag tränar mycket med, hängde på såklart. 2 skopor Supercharge, samt en halv skopa Redweiler gjorde susen...20 min efter fick jag ny energi, proppad med koffein och vidgande pre workout.

Har ju nu för tiden 2 st gymkort, Actic samt Fitness 24/7...öppet dygnet runt, rekommenderar ingenting där riktigt än då jag själv är på provtiden så att säga...men hittills är det helt okej :)
Det fick bli bröst denna kväll,
inget maxande, utan rent fokuserat nöta, vilket gick mycket bra!!
Bänk, lite arbete med vajer, stående och sittande, samt hantlarna.

Det rekommenderas för dem som kan träna sent, knappt något folk, bra luft, bra fokus!!

Nu är man bra sliten, lagomt seg och trött, så kommer sova som en ängel på bänken så att säga ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: