ardelltraining.blogg.se

Innehåller allt vad jag tycker och tänker om allt. Men absolut mestadels träning, resultat, tillskott, tips, råd, framgång mm. Men också frågor om råd osv. Har alltid varit pinnsmal, är trött på det och har hittills ökat ca 7 kg...och mer blir det!

Mäta hela kroppen? Absolut!!!

Kategori: Träning

Marcus Maigaad heter killen, mycket duktig PT, välutbildad inom det mesta och rätt känd av många.
Min käre vän, som hjälper mig en hel del inom träning, värdefulla tips och råd inom träning samt kost och tillskott.
Hans idé var också att mäta mig, delvis med Tanita analyzer samt Calipo..den där obehagliga tången.
Men det är roligt, och jag ser skillnad, framsteg is the shit!!!

Har just nu inget att jämföra med men ska införskaffa det material som han sparat i hans dator på Actic.
Han säger åt mig vad jag ska göra, jag gör det han säger, och det fungerar...grymt bra faktiskt!

Tagit det lugnt idag, startade med 4 ägg, en kopp kaffe, en snus, en skål med naturell fil och lite müsli samt en shake med vassleprotein :)
Har varit på stan och shoppat lite, så nu blir det lugnt, för att sedan gå till gymmet och krossa benen en timme eller två.
Ser fram emot 2 skopor Supercharge, en skopa BCAA och en laddad shake med 3 skopor Weider Giant Megamass 4000.

Ha de fint ;)

PS, BTW, tips på bra intra work out sökes...skriv i comment vettja om du har något fint tips :)

[Tanita utskriften...tyvärr på sne, vet inte varför, men kanske intressant för den som vet vad man ska titta efter]

Kommentarer

  • Jonas Ivung säger:

    kul att du börjat bloggga! Ja gillar din pressentation speciellt på slutet. Mål vill ha en snygg jävla kropp haha!

    2013-07-06 | 14:37:22
    Bloggadress: http://www.jonasivung.se

Kommentera inlägget här: